donderdag 10 november 2011

Swappen en verrassing!


Op een dag zag ik een knap mutsje bij haar, vergezeld van een swapverzoekje. Ja, leuk zeg, zo'n mutsje wil ik al lang! Ik was bang dat ik niet echt iets kon maken dat ruilwaardig was maar mijn blog werd afgespeurd en er werd een pennenzakje besteld. Nog gauw wat kleurtjes afspreken en de swapdeal werd gesloten.


Omdat ik het moeilijk kiezen vond voor iemand anders, maakte ik er 4. Ik was begonnen volgens de perfectionistische methode maar omdat die nogal arbeidsintensief was en omdat ik het resultaat niet naargelang vond, schakelde ik over op mijn eigen Fee!-methode: alles netjes afwerken zoals de tutorial voorschrijft, behalve de voering. Daar gewoon de flapjes innaaien of afknippen en dan de naad afwerken met een zigzagje. Het stoort echt niet, zo binnenin.


De zakjes zijn allemaal gevoerd met het groene geblokte stofje waaruit ik ook de tabs gemaakt heb. 

Verder was ook de salontafel behoorlijk geblokt! Die kreeg ik, dankzij mijn eigen onhandigheid, tussen mijn ribben bij het nemen van deze foto. Het zag er minstens zo belachelijk en onrealistisch uit als dat het klinkt. Eens uitgelachen (door de huisgenootjes), opgeruimd (verdorie, die grote schaal walnoten door heel de salon) en bevrijd uit mijn houtgreep (gniffel om de woordspeling), bleek de schade nog mee te vallen. Gelukkig maar.

Ga nooit op de rand van de salontafel zitten!

Naast de leuke swap, kreeg ik vorige week ook een leuke verrassing. Deze stofjes, lintjes en biais liggen te wachten op een leuk naaiprojectje. Dankjewel!


5 opmerkingen:

  1. Waw keileuk gedaan!
    Kan ik ook zo'n pennenzak bestellen?
    Sofie mede-Flat Nut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag, ik kom net zomaar ineens hier terecht. Wat een leuke blog heb je! Ik ga je geloof ik maar eens volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O o o, ik kijk er al naar uit! Eerst nog ééntje kiezen, dat zal nog moeilijk worden want ze zijn allemaal zo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    Kan ik er ook één bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Anoniem, dat kan zeker. Stuur gerust een mailtje naar eef_kyndt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen