maandag 28 november 2011

Breimachine

Dat ik eigenlijk een overlock ging kopen en dat ik thuiskwam met een breimachine, dat wil ik u vertellen. (Ook met die overlock trouwens, maar daarover later meer.) Het was een 'neem dit ook maar gauw mee dan ben ik ervan af'-koopje. Ik had nog nooit een breimachine gezien maar was meteen geintrigeerd. Thuisgekomen werd er ijverig in de bijbehorende retro boekjes (inclusief patroontjes en een figuurtje dat je door de handleiding gidst) gelezen en de machine aan wat experimentele test onderworpen. En het ging vooruit, ik zweer het u, het ging verbazend goed vooruit!

En dat er dus wat wol doorgevlogen is dit weekend. Twee beenwarmers en een 'buff'sjaal waren het resultaat. Ik moest er wel deze voor uittrekken. Na het vele werk dat ik er had ingestoken was dat een pijnlijk moment maar met het resultaat rond de benen en de hals, zijn we dat gauw vergeten.

Bovenstaande foto's werden, initieel voor de grap maar uiteindelijk voor de blog, gemaakt door Katrien en Willem met hun supersonisch fototoestel op een zotte maandagavond. Er is wat afgelachen. Bedankt!

2 opmerkingen:

  1. Ziet ge, altijd goed om een camera bij te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt hier nog een heuse groepsblog met fotograaf en al!

    (This is Maarten Corten for 'Maarten is Benieuwd', live from Fee!)

    BeantwoordenVerwijderen