maandag 28 november 2011

Over dat er geswapt werd.

Ondertussen zijn de swaps al even een feit. Schaamtelijk dat ik er zo lang over deed om ze ook op mijn blog te krijgen. Zij schreef al eventjes terug een bericht over hoe ik een muts kreeg in ruil voor een pennenzak. Ondertussen schepte ik uitgebreid op over mijn nieuwe muts.

Ook zij moest mijn swapenthousiasme aanhoren en dat bleef niet zonder gevolgen. Ze stelde zelf ook een swapje voor! Weer een pennenzakje in ruil voor...  Juweeltjes (en vree schoontjes!) daar zeg ik geen 'nee' tegen!


En mijn swap-enthousiasme is daarmee alleen maar groter! Laat gerust een reactie achter als het kriebelt om te swappen.

4 opmerkingen:

  1. ik ben heel blij met je pennenzak ! hij is handig en vooral mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben momenteel in kerstsok-modus, moest je zin hebben (heb bambiblauwstofjes :-) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei Nele, ik kan je niet bereiken. Stuur me een mailtje: eef_kyndt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis super hé dat swappen!! Zou dat met die kerststemming te maken hebben die op komst is ;-)
    Spannend om te zien wat je nog zal swappen!!

    BeantwoordenVerwijderen