woensdag 26 oktober 2011

Herfstig rokje nr.2

Aangezien ik tegenwoordig in rokjesmodus leef, kon mijn kleerkast er nog wel wat extra gebruiken. Ik liet me nog eens gaan met ribfluweel. Ik deed het hier al en ontdekte toen dat vliesofix geen overbodige luxe geweest was. Vandaar de verbeterde tweede versie: de laarsjes zijn eerst in vliesofix opgestreken en daarna gestikt. Het rokje werd ook meteen goedgekeurd door de stylinggoeroe, die ongetwijfeld onmiddellijk opgemerkt heeft dat ik van mijn standaardtinten afgeweken ben! (Ja, ik verwacht daar dus appreciatie voor, voor het zo meteen integreren van opbouwende feedback over mijn kledingcreaties ;-) ).

1 opmerking:

  1. en dat heb je ook zeer goed gedaan Eef! Geef toe, ik was toch onmiddellijk enthousiast over je rokje hé, niet?
    Wie weet kan je er zelfs een kleedje van maken!
    Good luck baby!:-)

    BeantwoordenVerwijderen