dinsdag 31 mei 2011

Potloodrol

V, de oudere broer van O, plant al sinds het cadeautje voor O's eerste verjaardag (een half jaar geleden) hoe zijn verjaardagsgeschenk ontworpen en vormgegeven moet worden. Na een half jaar overleggen, ontwerpen en onderhandelen, kwamen we tot een overeenkomst. Het zou een potloodrol worden en hij mocht een tekening ontwerpen die op de buitenkant zou komen. Aan de binnenkant wou hij hetzelfde "vlagjesstofje", dat ik eerder gebruikte voor de slabjes van O. Hij leverde me deze tekening af met de woorden: "Ik heb voor u huiswerk gemaakt, nu gij voor mij hé Eef" (vergezeld van een onweerstaanbaar schattig lachend gezichtje).


Ach, alweer een gesmolten meisjeshart...

Ik maakte er dit van:

3 opmerkingen:

  1. Wat een superidee van die tekening! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja... Ik workshop bij jou potloodrol? Jij workshopt bij mij klantenkaarthoudertje?? :) Deal?? :) Deze zomer ergens... wanneer we nog eens tijd vrij vinden... en indien je zin hebt Punk en Peka te leren kennen, kan het in ons nieuwe huisje?? :)

    BeantwoordenVerwijderen