zaterdag 14 mei 2011

En de winnaar is...

De onschuldige hand van mijn huisgenoot trok een briefje met daarop... Mlle Belle!

Ondertussen stond de naaimachine niet stil. Ik kocht een nieuwe laptop en die had een hoesje nodig. Helemaal in de ban van ritstasjes maakte ik, met behulp van de tutorial van miss stik, deze laptoptas. Een laag vlieseline H630 tegen de buitenstof, een applicatietje erop en voila: we kunnen op stap met het hebbeding! Ik moet wel nog oefenen op de flapjes aan rits...



En nu ik toch bezig was met ritstasjes: een laat moederdagcadeau voor de mama. Een stijltang voor op reis in een tof tasje.

5 opmerkingen:

  1. Tof gedaan Eef! Zo een vrolijke kleurtjes en die applicatie ziet er ook super uit. En keitof dat ik jouw give away won! Super ben er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleuren ook en proficiat aan de winnares ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie laptophoes, zo'n frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ferm! :)
    Hihi het (door mij misgelopen) ritstasje doet nu wel super dienst! :) Je mama zal wel heel erg blij zijn!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dezelfde (laptop). Maar nog geen hoes ervoor! Leuk idee om die zelf te naaien!
    Trouwens: leuke hoes!

    BeantwoordenVerwijderen