woensdag 21 december 2011

Gepersonaliseerde T-shirts

Mijn drie pattatjes zijn al anderhalf jaar de allerflinkste oppaskindjes. Echt, ze zijn alledrie even geweldig. Ze zijn stiekem onmisbaar geworden voor mij en als ze in de kribbe of aan de schoolpoort met open armen naar mij komen gelopen, weet ik dat het wederzijds is. Ik kan lachen om hun kattenkwaad, genieten van hun knuffelmomentjes, energie putten uit hun enthousiasme, ... kortom: me uitleven in mijn pseudo-moederrol. Kerstcadeautjes mogen er dus niet aan ontbreken. Ik dacht even terug aan het afgelopen jaar en maakte voor elk van hen een gepersonaliseerde T-shirt.





Gezien de hoeveelheid appels die ik in het afgelopen anderhalf jaar heb moeten schillen, deed ik mezelf ook een cadeautje: een appelschilmachine voor in de keuken daar. Dat ze nu maar appelkes eten!

2 opmerkingen:

  1. hihi, doe mij ook zo'n appelschiller. als gastouder van 4 appeleters (naast mijn eigen drie meisjes) gaan er hier per week kilo's doorheen!!!!
    en wat eem leve shirts heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wauw wauw! Héél mooie flockwerkjes!
    Zo nauwkeurig gewerkt!
    Ik begrijp dat ze jou een award geven! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen