vrijdag 30 september 2011

Tag, you're it!

Ik kreeg via rodezonnebloem de tag. Het is nu de bedoeling dat ik 10 dingen vertel over mezelf en dan 3 andere bloggers uitnodig om hetzelfde te doen over zichzelf.



1. Ik ben 27 en woon in de omgeving van Leuven.
2. Ik zing in een pop-rock acapellagroep: The FlatNuts (en we zoeken nog mannen!)
3. Ik ben verslaafd aan 'structuur'. Alles in mijn huis is gelabeld en georganiseerd.
4. Ik woon samen met de liefste huisgenootjes van de wereld.
5. Ik heb een tof en pittig autootje (wel een zuinig ding hoor!) waar ik heel trots op ben.
6. Ik hoop ooit de vrouw van mijn leven te vinden en een gezinnetje te stichten.
8. Ik nummer mijn weetjes stiekem fout omdat het moeilijk wordt om nog dingen te verzinnen.
9. Ik hou niet van dokters, ziekenhuizen en onderzoeken maar het lot was me niet zo gunstig gezind.
10. Ik doe mijn werk met plezier en passie.

Ik geef de tag door aan
- een beginnende maar veelbelovende blogger en mede-FlatNut
- de blogger die ervoor zorgde dat ik begon te naaien
de blogger die mij het meest verrijkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten