zaterdag 28 april 2012

Nummer twee

Tweede kruippakje, dit keer op bestelling en met rits. Ik deed het voor het eerst zoals het echt moet: met boorstof enal. *blink*. Er zit zelfs een beschermstukje achter het ritsje zodat dat niet irriteert. Ja, dit is er eentje waar ik toch wel fier op ben.

Ik weet niet waarom ik die foto nu niet kan draaien... maar hier is hij.



En dat ik die foto niet kan draaien, ligt aan mijn nieuwe smartphone. En die nieuwe smartphone, dat ligt aan mijn nieuw Lief. En dan nieuw Lief... daar vertel ik u later meer over. Maar toen mijn mama en het Lief elkaar bij hun eerst ontmoeting vonden in apps en agendasynchronisaties dacht ik: tijd om een spurtje te trekken en mee te blijven met mijn tijd. Ik snap er voorlopig geen jota van maar then again... ik reken op het Lief: redder in nood. Afin, ik kan alweer bellen een smsen, want daar dient een gsm voor.

En niet alleen een nieuw lief en een nieuwe gsm, maar ook nieuw werk. Al die veranderingen zijn meteen de verklaring voor mijn lange stilte hier in blogland. Tegenwoordig werk ik als zelfstandige pedagoog bij Eureka! en dat valt reuze mee :-)

Tot gauw!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk te horen hoe alles druk, maar goed verloopt!
    Ziet er echt een leuk kruippakje uit trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! En fijne evoluties daar bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel succes op Eureka. Ik voorspel dat je je hobby zal nodig hebben dan. Het is er soms zwaar als ik mijn vriendinnen mag geloeven die daar ondertussen gestopt zijn. Alleszins veel succes! Mooi creaties trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen